Cinema

Właśnie wróciłam z kina z filmu "Wojna żeńsko-męska". Szczerze, nastawiałam się na zabawną komedię i niestety zawiodłam się. Zaśmiałam się może ze dwa razy... Ale tak to bywa z polskimi komediami.

Dziś zdjęcia są w dużo gorszej jakości niż zwykle, ponieważ brat zostawił aparat u kolegi, więc musiałam się ratować starym aparatem. Ale już niedługo wynagrodzę to kolejnym zdjęciami, już w dobrej jakości:)


sweter/sweater - reserved
spódnica/skirt - H&M
torebka/bag - Mohito
buty/shoes - Stylowe Butki
zegarek/watch - sklep z Tunezji/shop from Tunisia

4 komentarze:

  • strawberry | 13 marca 2011 12:31

    zmieniłabym zegarek i torebkę, fajnie byłoby gdyby obydwa elementy pasowały do siebie, teraz to ogromny misz masz... za dużo
    spódniczkę również mam w swojej szafie!
    Wszystko inne bardzo mi się podoba!

  • Kasia Dusinska | 14 marca 2011 15:28

    Super!

    Zapraszam do mnie.


    www.kdcloset.blogspot.com

  • Nikita | 14 marca 2011 20:59

    straberrry - chciałam rozweselić set:) Zegarek pasuje do spódnicy, też różowy, ale inny odcień. A torebka dla urozmaicenia:)

  • Unknown | 15 marca 2011 08:38

    Sweterek fantastyczny, a co do filmu to dzięki za recenzje, bo chciałam na niego iść, ale potrzebowałam potwierdzenia czy warto, teraz już wiem, że mogę spokojnie poczekać aż będzie w tv :)

Prześlij komentarz